امام جمعه قزوین در دیدار مدیر تعاون روستایی استان بر جلوگیری از سوء استفاده در توزیع نهاده‌های دامی تاکید کرد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار مدیر تعاون روستایی استان گفت: اگر یکبار به دلیل مشکلی نتوانیم نهاده‌های دامی را به دست تولیدکنندگان برسانیم ایراد نیست، اما اگر این موضوع به یک روال تبدیل شود، ظلم به تولیدکننده و مردم است و باید جلوی آن گرفته شود.

 حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: نباید اجازه داد تا عده‌ای با ایجاد مشکلاتی در عرصه توزیع درست نهاده‌های دامی و ارسال به موقع آن به تولید کننده، موجب افزایش قیمت گوشت، مرغ و تخم مرغ شوند چرا که فشار همه این نابسامانی‌ها بر دوش مردم خواهد بود و باید نظارت دقیق در این عرصه وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر اینکه مردم سرمایه‌های انقلاب و نظام هستند، گفت: مردم از این مسائل آسیب می‌بینند و باید با جدیت تلاش کنیم تا محصولات ضروری با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی اسلام و انقلاب این است که مردم با کرامت زندگی کنند و نباید نسبت به مسائل و مفاسدی که کرامت ملت را به مخاطره می‌اندازد سکوت کرد و آن‌ها را نادیده گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اظهار کرد: مسوولان به خوبی دیده‌بان نظام باشند و هیچ واهمه‌ای از برخورد با سوء استفاده کنندگان نداشته باشند تا در قیامت سربلند باشند.

امام جمعه قزوین گفت: گاهی کشاورزان از به موقع پرداخت نشدن وجه خرید‌های تضمینی گلایه‌مند هستند و لازم است تلاش کنید تا هر سال در کمترین زمان ممکن وجه خرید تضمینی به حساب کشاورزان واریز شود و با این کار قدردان تلاش‌های این قشر زحمت کش باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار